تبلیغات
بسته آموزشی نگهداری زنبور عسل - مقاله اصول سرپرستی (فروش)
 
بسته آموزشی نگهداری زنبور عسل
خرید بسته آموزشی نگهداری زنبور عسل
درباره وبلاگ


بسته آموزشی نگهداری زنبور عسل

مدیر وبلاگ : تیما تی
مطالب اخیر
نویسندگان
پنجشنبه 20 فروردین 1394 :: نویسنده : تیما تی

    موضوع  :

    اصول سرپرستی (فروش )

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

    مقدمه :

    هر سازمانی برای رسیدن به اهدافی فعالیت می كند. مهمترین هدف یك سازمان یا شركت ارائه كار یا خدمات است. و باید كالاها، تولید یا خدمات را طوری ارائه دهد كه برای مصرف كنندگان مقبول افتد. فروش با فنون متاقعد كردن طرف مقابل یا به اصطلاح عام با مشتری مرتبط است. مسلماً با خواندن كتاب درباره روشهای فورش می توان آنها را آموخت و به كار گرفت. ما به بررسی مسایل خواضی كه مبتلا به فروشندگی ایرانی است پرداخته ایم. شاهد مثالهای زیر نمایانگر این دو نكته اساسی است كه اولاً (فروش مثل هر مهارت دیگر یك تخصص است و باید با آموزش و تمرین آموخته شود، باوری كه در یارن ضعیف است. دوم اینكه مواردی پیش می آید كه در آنها روشهای گفته شده در كتابها كارائی ندارند و مستلزم ابتكار و نو آوری هستند. تجربیات ما نشانگر انعطاف پذیری شرایط فروش و حضور مشكلات خاص در موقعیت اجتماعی ما می باشد.

     احترام به مشتری از نكات كلیدی فروش است

        یكی از فعالیتهای عمده شركت ما، تولید یكنوع وسیله الكتریكی است. از آنجا كه این وسیله بطور سفارشی برای مشتریان ما تولید می شود، لذا ضروری است كه اكثر خریداران، قبل از خرید، یكبار از محل كارخانه ما بازدیدد كنند و امكانات و توانائیهای شركت ما را بررسی نمایند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






نوع مطلب :
برچسب ها : مقاله اصول سرپرستی (فروش)، اصول سرپرستی (فروش)، اصول سرپرستی فروش، اصول سرپرستی چیست ؟، احترام به مشتری از نكات كلیدی فروش است،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :